Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snö, snö och.. Snö!

Trött på snön nu! Kollar ut genom fönstret och det bara ööööser ned.
Mellan 08.00-14.00 körde jag snö på skolan, verkade som om att skiten aldrig vela ta slut! Sen kom mamma och hämtade mig, då var det bara att dra på sig kläderna sen var det dags att ta bort all snö från taket på framsidan. Mamma var rädd för att det skulle braka igenom om vi inte tog bort det. Lillebror fick klättra upp och skyffla ned åt oss, och den snön verkade aldrig heller ta slut! Hade absolut inga krafter kvar i kroppen efter att vi hade fårr bort all snö. Men nu är det gjort iaf! Var på tiden att vi tog bort det.

Fick reda på igår att The Basballs kommer till Sverige i april. Dessvärre så visade det sig att jag befinner mig förmodligen i Skellefteå då.. Förhoppningsvis går vi vidare till SM där uppe för unga maskinförare. Så det var ju lite tråkigt att de skulle krocka! Annars hade jag köpt biljett utan att tveka.

Nu ska jag ta en kopp kaffe, sen träna, laga mat och efter det bege mig till skolan för att ha religion och svenska.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: