Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ännu en måndag

Måndagar är dom värsta dagarna som finns tycker jag. Men snart är denna måndag över också :P

Skolan flöt på bra idag. Har mest bara haft teori idag, har prov på grävmaskin och grävlastare imån. Och nästa måndag är de provet till SM för unga maskinförare.. Lite skojj faktiskt =) Tråkigt att plugga bara. Men är ledig torsdag och fredag så ska försöka plugga så mycket som möjligt då.

På onsdag åker hela klassen till Garpenbergs gruvan, kul! Ska bli intressant. Har inte varit ned i en gruva sen jag var liten.

Skulle ha tagit mig i kragen och boka tid hos tatueraren också, innan jag gör av med pengarna. Men kan inte betämma mig för om jag ska gå till han på stan, eller hos en privat i kungsgården som jag har fått tips om. Om det är någon ska tatuera sig inom en snar framtid så kan ju den höra av sig så kanske man kan gå samtidigt, tråkigt att gå själv tycker jag =) Eller om någon bara vill följa med. Just nu lutar det mot att jag ska tatuera mig hos han i kng, om han har tid och lust vill säga. Ska fundera på de denna vecka och boka tid nästa.

På fredag blir det lugnt tänkte ja, sen på lördag blir det nog Rowdys, Johnny har kalas. Men tänkte vara nykter.. Får se hur det ligger till med ekonomin då =)

Det var allt för idag. Nu ska jag gå och värma på lite lasange och plugga!
tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: