Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

En funderare

Idag har jag tagit mig en funderare. Vaknade upp imorse och mådde som en gammal rutten gam eller nå. Fy satan så bakfull jag var! Har många minnesluckor från igår, men av de jag minns så hade jag skit kul iaf.

Men har funderat på om det är värt de, att supa och sen må piss dagen efter och en hel dag blir bortkastad, när det finns så mycket annat jag skulle kunna göra. Sedan hösten 2008 har jag varit helt alkoholfri 2-3 helger kanske, det är nästan så att man skämms när man tänker på det. Tyvärr så är jag en sån som inte bara kan dricka en eller två öl, utan jag hinkar i mig ett tiotal. Tråkigt nog. Det får bli ett slut på det nu! Det finns så mycket annat jag kan göra istället för att vara full och bakfull vaje helg. Dags att ta sig i kragen! Det har mest blivit så att man har druckit för att dricka om man säger så, inte för att de händer nå speciellt. Men nu får det bli ett slut på det.


Men som sagt, hade kul igår iaf. Dansa och härja runt, satt och prata en massa gojja med några brudar där. Kul att träffa nytt folk! Tog dessutom en tur med Micke i imapalan, kul att träffa alla dom igen. Kom hem runt halv 5 i morse, helt slut. Vaknade upp med en halv uppäten macka i sängen runt 8 tiden, haha. Hade somnat medans jag åt av den =P Har bara legat i sängen hela dagen, har inte orkat gjort nått alls.

Och nu ska jag lägga mig och kolla på tv, sen sova. Dags för skola imån igen!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: