Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hejhopp

Äntligen fredag! HEEEEEEEELG!! Snart iaf. Börjar 08:40, slutar 11:45. Sen hem till Sara och hjälpa till med flytten, sen får jag helg =)

Ikväll så blir det bara lugnt, film och nå götta som vanligt ser det ut som. Skönt! Imån var det tänkt att jag och Louise skulle till Lobby, men det visade sig att Arvingarna skulle spela där då, har varken råd eller lust med det så.. Vi ska ta en utgång nån annan gång =) Så det ser ut som om att det blir lugnt imån med.. Verkar inte hända så mycket annat kul så. Förutom rocken i Vika då, skulle väl vara om man åker dit. Men isf blir jag nykter, har absolut ingen tid, ork eller lust till att dricka denna helg. Orkar inte ligga bakis en hel dag! Om det blir fint väder på lördag så kanske jag tvinga med mammsen till Högbo på en promenix och lite fika. Skulle inte vara helt fel! Annars åker jag nog själv.

Igår kände jag mig jätte konstig mest hela dagen, kändes som om att jag skulle svimma när jag var i skolan. Hade svårt och andas och var jätte stressad, vet inte varför. Hoppas det inte blir så idag. Igår visade de sig att vi ska ha svenska B med våran gamla klass, som vi gick transport med. Lite små drygt faktiskt, har svårare att koncentera mig med dom.. Vet inte varför :P Men det är bara att göra de bästa av det! Igår började vi läsa nå böcker, tråkigt. Hatar att läsa böcker som man inte är ett dugg intresserade av att läsa. Men antar att man måste.

Nu har jag inte tid med detta nå längre, lär klä på mig och dra till skolan.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: