Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Kallt och jävligt igen

Har varit fryssen hela dagen, vill ha vår nu och lite värme! Tänk så underbart det skulle vara att få höra fåglarna kvittra, se gräset igen och några blommor =) Och den första riktiga värmen. Underbart! Våren är min favorit årstid!

I skolan blev det inte mycket gjort. Skrev ut det jag och Jessica har skrivit om projektarbete bara.. Har varit så konstig hela dagen, efter alla drömmar inatt. Så det har inte varit nån dra dag, många tankar har farit runt i huvet! Men nu känns det bättre. Pappa lagade nyss köttbullar, mandelpotatis och brunsås åt oss =) Och så klart åt vi lingonsylt till det. Det är så gott så de finns knappt ord till de!

Än är det vara tisdag.. Skulle vela ha helg nu! Vet inte vad det är, men hjärnan vill liksom inte hänga med. Menmen, bara att stå ut antar jag. Är inte ledig på torsdagar och fredagar nå längre heller. Men börjar 12:30 och slutar 15:20 på torsdagar, och går 08:40 till 11:45 på fredagar så man ska väl inte klaga! Efter att jag har slutat skolan på fredag så ska jag hjälpa Sara och Jim att flytta =) Sen blir det bara slapp efter det. Ska bli kul att träffa hönabönan igen!

Tänkte egentligen hålla mig inne denna kväll eftersom att det är så kallt ute, men överväger att gå ut och gå en sväng nu. Känner mig så rastlös! Får nog bli så.

Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: