Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

King of pop

Satt nyss och kolla på en gammal intervju Michael Jackson, det var Oprha som intervjuade honom. Jag har aldrig lyssnat på hans musik, knappt ens tänkt på att han faktiskt fanns. Men endå så går det inte att förstå att han är död, det gick så fort allting tycker jag. Jag var i Norge när minnes cermonin var för honom, otroligt vacker och gripande var det. Har sendan dess tänkt på att det finns ingen som var lika stor som honom. Alla visste vem han var, vare sig man tyckte om honom eller inte. Hans dans var ju minst sagt magisk, det kan ingen förneka.. Ja, en riktig legend är han nu och kommer alltid att vara. Ingen kommer förmodligen bli lika stor som han.

Det finns en låt med honom som får mig att rysa från topp till tå.
http://www.youtube.com/watch?v=d-8KIIWrR6Y

Så, nu fick jag de sagt med :P
Idag har jag varit lite duktig. Eller mycket faktiskt! Har plockat ned alla jul grejjer från mitt rum och bytt gradiner och så.. Och stor städat hela rummet. Ser rent och snyggt ut nu! Tycker det är så skönt att få bort alla jul saker för då känner man att det är ett nytt år och att allt skit som var året innan tillhör det förflutna. Låter konstigt kanske, men så känner jag :P

Ska fortsätta med att plocka undan lite grejer under dagen, sen blir det mest lugnt.

Har ingen aning om vad som händer i helgen, är det nån som har nått förslag? Hör av er isf.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: