Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lately i been thinking things over

Har funnit en ny skit bra låt, The Playtones - Excuse me.. Lyssna! =)
http://www.youtube.com/watch?v=czSqFNUW2cA

Är ledig idag och imån :) Skönt! Det lönar sig att vara duktig i skolan och lämna in uppgifterna i tid. Var ruggit skönt att få sova tills man vaknar i morse kan jag lova. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag? Hittills har jag bara druckigt kaffe och klätt på mig. Ska väl snart slänga i mig lite mat.. Sen måste jag dra mig hem till pappa igen och städa undan lite, det kommer en och kollar på min säng efter kl 5. Hoppas jag får den såld så jag kan boka tid till tatuering!! =) Då ska jag göra en minnes tatuering för morfar.

Imån så ska jag ta och uträtta lite ärenden, ska bla. till stan och kolla på en skit snygg jeans jacka som jag vill ha. Fast egentligen har jag inte råd med den. Så får se om jag finner lite vett och struntar i att köpa den. Och så ska jag kolla på nån present åt lillebror som fyller 15 på lördag. Jisses, jag som tyckte att han nyss var en liten skit. Nu är han snart ett helt huve längre än mig (!!) han växer så det knakar i han nästan. Sen på kvällen blir det bara lugnt med lite gotta och nån bra film.

På lördag ska lillebror först firas, sen bär det av till Hillbillys på möte med Los Raggos. Ska bli kul, trivs så bra i deras sällskap! Har så kul tillsammans med dom. Så det blir väl nån öl då, om inte plånboken säger emot.

För övrigt så går jag och irriterar mig på folk som verkar sakna nått innanför pannbenet. Förstår egntligen inte varför och hur jag orkar lägga ned energi på det. Det är en som går på mina nerver så nå grönjävligt mycket. Patetiska människa! Du vet nog själv vem du är om du läser det här. Ibland så vill man bara ta tag i folk och ruska om dom och hoppas på att dom kanske vaknar upp lite och inser vad som verklighet och inte. Tål inte folk som lever i sin egna värld och tror att dom är så bra och så starka när dom egentligen inte är det, det dom behöver är att ta sig själv i kragen och söka hjälp. Veka och naiva människor, usch, fy och blä på er! Vill inte ha er i mitt liv. Era liv består bara av lögner och fantasier om hur ''bra'' allt är.

Nu ska jag gå och ta reda på tvätten och slänga på mig lite smink =)
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda Johansson
skriven :

hahahahahha kan inte annat än att hålla med dej ;D

tycker också att h*n är patetisk som fan ! :D