Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Mycket att se fram emot

Satt i skolan och funderade lite idag. Kom fram till att det finns mycket att se fram emot nu fram till juni:
Ska till Garpenbergs gruvan nästa onsdag.
Prov för uttagningen till SM i Skellefteå den 25 jan.
Möte med Los Raggos på lördag. Lillebror fyller även 15 år då.
Johnny's kalas på Rowdy's den 23 jan.
Eventuellt Vika den 30 jan. (tror jag att det var.) har tyvärr för dåligt med pengar för att bege mig till kuggnäs.
Spelningen med Black Knights den 13 feb.
Åker till Finland med klassen andra veckan i mars på studiebesök på en grävlastar fabrik. Vi åker viking line eller silja line dit och hem, ska bli kul!
Jag ska tatuera mig igen nångång i mars.
SM i Skellefteå den 23 april, förhoppningsvis tar sig nån i klassen så långt.
Cruising i Sala sista april.
Studiersan till Kiruna den 3 maj som jag och Jessica har ordnat.
Gävle vår cruising.
Sandviken cruising.
Studenten.

Det är de jag kan komma på nu. Är säkert en massa saker jag har missat =P
Och så tillkommer det ju en massa med tiden.

Nu ska jag gå och borsta gaddarna, sen blir det tv och sova!
Nattinatt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Du vet den där dumme killen som tjatar om Kuggnäs !
skriven :

Anna ,



Du tar bara och fyller upp bilen med folk ,tankar den , ni delar på soppa . Eftersom du kommer att köra så kräver du att dom betalar din entre, 150 kr ! sen behöver du bara lite pengar till mat och läsk !