Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Roligt folk

Antingen är det en annan ''Anna L'' som skriver kommentarer i Linda J's blogg, eller så är det någon som påstår sig vara mig. Om det är så kan ju den personen ta sig i arselet och växa upp! Vilket folk det finns.

Gick upp i tid idag och tog mig en lång promenix. Var tänkt att jag skulle jogga med, men har en sånn träningsvärk sen igår så orka inte de =P Skönt att röra sig så där på morgonen! Känner mig mycket piggare efteråt.

Snart ska jag åka och handla lite götta till ikväll. Det får bli en lugn fredag kväll, med fredags mys som alla säger nu för tiden. Film och chips står på schemat! Går bra med viktnedgången för mig ska du se =) Imorgon bär det av till Rowdy's på Johnnys kalas. Men vet inte än om jag ska vara nykter eller inte.. Har så dåligt med pengar. Det visar sig !

Har funnit en ny låt, Nordman - Om Gud var jag. Skit bra! Den som inte har hört den måste lyssna på den.

Nu har jag inte tid att sitta här nå mer.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: