Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag kväll

Sverige tog hem VM guld igen! =) Vilken match det var!! Helt otroligt. Så klart avgjorde en SAIK spelare matchen, Daniel Mossberg =) Hatten av för honom! Nu väntar jag bara på ett SM guld!!

Dagen har inte bestått av mycket. For ned till kyrogården och tände ljus. Åååh så jag saknar min morfar! Det går inte en dag utan att jag tänker på han. Jag saknar min bästa vän.. Allt oftare fäller jag tårar för honom. Det är jobbigt..
Men jag vet att han har det bra vart han än nu är.

Gick hem till pappa idag ifrån mamma, -20 var det då. Svin kallt att gå då kan jag lova! Även fast man knatar på som fan för att få upp värmen så känner man kylan. Usch! Var tänkt att jag skulle åka till Högbo och gå runt sjön där tidigare idag, men då kom jag på att min kära volvo inte mår så bra så vågar inte åka så långt med den. Måste byta drivremmen.. Tänk att det bara ska vara en massa motgångar hela tiden.

Inga pengar har jag heller så jag kan köpa en ny drivrem. Men måste byta den inna jag säljer bilen. Men har inte råd att byta fören jag har sålt bilen. Det går inte ihop med nånting nu :P Det ekonomiska snurrar runt i mitt huvve hela dagarna.. Skönt och tur att jag höll mig nykter denna helg så jag inte gjorde av med en massa pengar. Ska vara nykter nästa helg med. Helgen efter det kan de hända att det blir någon öl på Black Knights spelning, men de blir ytterst få då isf. Måste spara pengar till kryssningen till Finland med i mars, dessutom är finalen i bandy då med. Går SAIK vidare till den så måste jag så klart åka till studenternas och hejja på dom, om jag så ska behöva panta brukar!! Det missar jag absolut inte.

Menmen, får se till att vrida och vända på varje krona jag har ett tag framöver nu. Ska börja kolla runt igen efter lite extra jobb, speciellt inom snö röjjning. Tydligen ska det finns hur mycket jobb som helst med det. Ska kolla närmare på det under veckan.

Ska även ner till tatueraren och boka tid på onsdag, så snart hoppas jag på att man är en tatuering rikare iaf =)

Nu har jag inte tid med detta nå längre, ska ta och hoppa in i duschen sen är det daga för sängen!
Skola imån igen.
Tjing



alla är nöjda, förutom jag?
men börjar fundera vad ens vänskap betyder för vissa egentligen..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: