Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag morgon

Och jag känner mig på topp. Tror ja, eller så är det kaffet som har kickat in nu :P

Börjar 12:35 idag med religionskunskap, skojj! Inte :P Känns helt värdelöst. Men man har ju nått att fördröja dagen med iaf!
Gick upp kl 8 idag, skönt med sov morgon.. La mig framför tv'n med en kopp kaffe, skönt att kunna slappa på morgonen. Har nyss slängt på mig lite smink, strax ska jag ta och träna ben, mage, rygg och armar. Sen hoppa upp på motions cykeln och cykla en mil! Sen laga mat, och efter det är det dags att bege sig till skolan och möta upp Jessica och leta på klassrummet vi ska vara i. Finns ju hundra klassrum med en massa olika nummer på nere på bessemer och komvux, och inte fan hittar jag eller! Men ska springa runt och kolla :P Slutar 15:25, då blir det väl bara hem och slappa sen ut och ta den dagliga promenaden på en timme, och vädret inte är allt för dåligt. Igår blev det ingen promenad, vägrade bege mig utabför dörren!

Nä, har inte tid att sitta här nå mer. Dags att röra på fläsket lite! Träningen har börjat gett resultat, speciellt i armarna. Känns bra! =D Men så är det varje år, sen när sommaren kommer så super man bort allt igen. Haha =P Men det äre värt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: