Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tufft jobb

Värst va folk tog åt sig av mitt förra inlägg då :P haha. Fast det var inte dom jag menade, men tar man åt sig så kanske man ska ta och börja tänka lite hur ens liv ser ut egentligen?

Jag har funnit en ny idol, Nisse Hellberg. Grymt bra!!
Hans låtar finns på youtube, jag rekomenderar - Tufft jobb, lyckliga gatan, håller min dörr på glänt, håll ut håll in håll igen, kan livet nånsin bli bättre än så här. Och en massa andra låtar!
Diggar ståbasen i bakrunden. Man lir glad av musiken!

Snart blir det god natt för mig. Imån ska sängen säljas :) Så sen är det dags att boka tid till tatuering.
TjinG!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 emelie
skriven :

hellberg är bäst ;) " tuff som en tiger , mjuk som lamm" :D:D

2 Kenny
skriven :

Japp. Har henne uppskriven =)