Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vilket väder!

Kollar man ut genom fönstret nu så är det tammetusan bara vitt. Usch för detta väder!!

Idag blev det som vanligt inte allt för många knop gjorda i skolan.. På FM så satt vi bara och glodde framför datorn, sen på EM så smörjde jag och Niklas en av lastmaskinerna och han visa mig hur det funka med plogen. Lite mer träning så =) Var rätt skojj!

Har absolut ingen lust att göra något idag. Skulle ha varit ned på stan och uträtta lite ärenden, som att boka tid till tatuering t.ex.. Har bestämt mig att göra hos Genssy iaf! Men som sagt, har ingen lust att bege mig ut i detta väder. Men finns inte så mycket roligt att göra inne heller. Har inge ljud på datorn så kan inte kolla på nån film. Och vi har inga bra dvder hemma hos pappa heller. Så får väl dryga på pappa tills jag blir trött helt enkelt =)

Den 8 mars bär det av till Finland! SATAN va jag längtar! Först Silja Line (tror jag att det var) vi får gratis buffé och sen blir det väl nån öl på det. Men tänker hålla mig städad eftersom att dagen efter ska vi till en grävlastarfabrik nånstans i Finland på studiebesök, spännande! Sen båt hem igen, och gratis buffé =) Kan de blir mycket bättre än så? Dessutom med min knäppa klass och lärare. Ååhh, kan knappt bärga mig!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv ett tag och fundera på vad jag ska hitta på.
Imorgon börjar jag 12:35 så får en rejäl sov morgon, hääärligt =)
Tjing!¨


Jag väntar forfarande på en ursäkt..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: