Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ingen rubrik?

Inleder med att tipsa om en bra låt, Linkin Park - Leave out all the rest. Förmodligen gammal, men bra ;)

Igår vart det inte ett nå gjort. Det var ju skit taskigt väder, så det enda jag orkade göra var att bege mig till ica och köpa godis haha. Sen kolla jag på Twillight och New Moon =)

Idag var jag ut med pappa och handla saker som ska med till Rättvik. Han betala allt, snäll som han är. Han har även betalat två räkningar åt mig. Tur att nån hjälper en när man har det svårt ekonomiskt =) <3 Skönt att få spendera tid med honom också, inte allt för ofta man gör det nu för tiden.

Har städat mitt rum och bytt säng kläder nu. Vill ha det rent och frächt när man kommer hem från Rättvik! Har packat in en del i bilen å. Tältvagnen är redan färdigpackad.. Bara kläder som ska packas nu! Får väl göra de imorn. Är så sugen på att dra redan imorn.. Hm, får se hur det blir. Det finns ändå inget att göra här. Det ända som händer är att jag å mamma bråkar hela tiden som vanligt. Flyttar nog hem till pappa igen inom en snar framtid, orkar inte med det här nå mer.

Hoppas vi ses i Rättvik gott folk!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: