Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ajaj..

Satan, har brännt mig bra nog i solen idag =/ det svider så jag håller på å dör tror ja..

Jobb idag med, gick fort. Var hemma till lunch =) Slängde mig i solen direkt, låg där i 4 timmar. Annars har det inte hänt mycket idag. Var hem till pappa och fikade lite bara och pratade.

Lördagen närmar sig med stora steg. Hoppas att vi kommer dit på nå vis bara! Annars så går jag dit. Ska bli så grymt kul =)

Imorn blire jobb igen, men slutar vid lunch igen om allt flyter på som det ska. Ska till chefen och klippa hos han och göra snyggt till midsommar, han skulle inte hinna det själv.. Han vet inte om att jag ska göra det, så hoppas han bli liite glad iaf :)

Nå mer än så har jag inte att säga idag.
Förutom ett stort grattis till min kära vän Tina som fyller 20 år idag!! :) <3

Tina och Louise på min 16 års dag, haha.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jenna
skriven :

känner en till som bränt sig.. inge vidare skönt. hela ansiktet har ja bränt :/



www.shock.se :)