Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Men dra du åt helvete

FAN va less jag blir på vissa. SUR PULLA! Nä fy fan dra du åt helvete.

Nu ha vi fixat lastbil tills på fredag iaf. Vet inte om ja tycker det är kul eller inte? Det skulle ju bli skit väder så inte så kul att åka då.. Dessutom drar det bara ut på tiden. Usch, studenten känns bara besvärande. Men hoppas det blir kul iaf. Ska be pappa att köpa en flaska Cpt morgan åt mig, då kan man ju bara inte ha tråkigt. Har dessutom fått två flaskor champange av han redan. Men dom ska det bjudas på här hemma när vi har lite fest här, så den som inte är här får ju skylla sig själv satt säga ;) Just ja, är det någon som har lust att kika förbi så är det bara att göra de =) Blir hemma hos mig från typ 14-19 eller nått. Jag ska väl sitta här hemma i min ensamhet och dricka för mig själv tills jag hittar på nå annat. Den som vill göra mig sällskap får gärna göra de =)

Nu väntar jag på att mamma ska sluta så vi kan åka till stan. Ska ill polisen och meddela om vart och när vi ska åka på fredag, sen ska jag köpa lite smått och gått tills på fredag. Sen ska jag väl bara vara hemma och fortsätta greja.. Tänkte ta en lång promenad ikväll också, och rensa tankarna.

Det känns som om att allt går för fort, jag hinner liksom inte med.. Det tar på psyket.

Nä, nu ska jag göra mig klar.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Varför ska polisen veta var du ska på fredag??