Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Rasande

Nu lär jag avreagera mig lite här känner jag.

Som de flesta vet så firades nationaldagen här i Sandviken med bland annat kurdisk och arabisk folk musik. Det vart ett stort motsånd i mot det, vilket jag själv tycker var väldigt bra. Även fast jag visste att det inte skulle hjälpa, jag visste att den musiken och det slags firandet skulle bli av ändå.

Vitsen med att det just skulle vara sånn musik på den Svenska nationaldagen var för att Sverige och Sandviken nu är ett mångkulturellt samhälle. Ja visst är det de.. Tydligen så ska man fira det?

Jag är nog en av många som inte ens firar nationaldagen längre. Sist jag gjorde det var när man gick på dagis eller liknande. Jag tycker helt ärligt inte att det finns något att fira, om det nu är så att man ska fira hur Svea Riket ser ut idag. Oj hoppsan, vart jag rasist nu när jag skrev så? Må så vara då, jag står för mina åsiker. Ska jag fira natinaldagen, så firar jag Sverige för hur det såg ut förr. När Sverige var mäktigt och något man kunna vara stolt över.

Helt ärligt så är jag nog faktiskt inte ens stolt över att vara svensk längre. Jag menar, vad finns det att vara stolt över, nu? Förr hade jag mer än gärna kunna skryta på som tusan för att jag är svensk.

Det finns över 300 dagar som Sandviken hade kunnat fira vårat mångkulturella samhälle, varför inte bara ta en dag då? Och låta det svenska nationaldagsfirandet få vara svenskt? Då blir ju alla nöjda, eller hur? Men nej då. Kan sätta min arm på att det inte var nå kurder eller araber som vela ha deras musik på nationaldagen, det var väl på påhitt nån vek politiker eller liknande kom på för att de ska känna sig välkommna och inte hotade av nationaldagsfirandet. För jag menar, man är ju rasist när man firar den på ett svenskt sätt...... Akta er för alla svennar som firar den svenska nationaldagen!!!!

Patetiskt är vad det är. Det är ytterst få politiker och högt satta personer som vågar säga ifrån eller visa lite av va de tycker, för att de är så rädda för att bli kallad rasister och dyligt. YNKRYGGAR!
Nä, far och flyg med sånnt folk. Dom kan hålla sig borta från mig, tål inte ens att se på dom.

Vill ni inte höra, så skriker vi mer!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: