Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Söndag kväll

I torsdags vart de hastigt och lustigt falun, det var cruising där. Hejsan hoppas va full lilla jag blev =) Hade bra nog kul!! ;) Jag och Tina är experter på att dra iväg på äventyr har vi märkt, och tammefan att vi alltid har lika kul!

Åkte till falun med Tina, Louise, Emelie och Anne. Anne körde =) Vi vandra runt där, sen åkte jag och Tina med Rikard i cadillacen en sväng, mycket trevligt. Sen träffade jag på Håkke, åkte med han, Alm, Fredde och Jimmy ett tag då. Åkte även hem med dom.

På fredag morgon vakna jag upp ute på altan, haha! Kommer ihåg att jag gick och la mig i sägen först när jag kom hem, sen minns jag att jag var så bak full så jag trodde helt seriöst att jag skulle dö. Sen vakna jag upp på soffan på altan.. Ja jag säger då de, man ska lyckas med allt =) Sen mådde jag skit resten av dagen och kvällen.

Igår vart det hofors på cruising. Jag och Tina grillade hemma hos mig först, mycket gott. Sen kom Rikard, Niklas, Markus och Frida å hämta upp oss i cadillacen. Var en mycket trevlig kväll, tills det blev fel haha. Men en fin fylla blev det iaf. Och jag var inte ett dugg bakis när jag vakna i morse! Tina däremot, hon var ute på sina egna äventyr i dalarna och mådde inte allt för bra ;) Haha!

--

I morgon ska jag försöka få ork till att dra mig till stan å uträtta lite ärenden. Sen på eftermiddagen kommer Kicki hit och hälsar på =) Måste även färga håret.

Väntar även på att högsta hönset ska höra av sig, förmodligen gör han det i veckan. Vi ska prata om jobbet, börjar ju nästa måndag. Mitt första jobb, usch va nervös jag är! Men det går nog bra =) Skönt att få jobba självstädigt och ta eget ansvar iaf.

På fredag tar jag studenten!! Åh, va kul det ska bli =) Sitter just nu och lyssnar på lite låtar som påminner mig och hur kul jag har haft med min klass. Såå jag kommer att sakna allt tok med dom!

Sen på lördag ligger jag väl och är halvt död. Fast det är bara att ta sig i kragen då, för på kvällen är det rocken på jäderfors holme som gäller! Det går ju bara inte att missa. Ska bli sjukt kul det med. Men överväger att vara nykter då, så man inte är allt för dålig på söndag och måndag. Men nån öl slinker nog i ;)

Nä, nu ska jag lyssa vidare på musik och drömma vidare.
You make me go crazy!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: