Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Studenten 2010

Orkar inte skriva nå mycket nu, så det får bli ett kort inlägg.

Studenten var kung iaf. Dagen gick tråkigt nog jätte fort, känns inte ens som om att man sprang ut ur kyrkan, tåga i stan och gick upp på kullen :( Skulle vela uppleva det igen!! Efter kullen åkte vi flak, hur kul som hellst var det. Sen hem å fika med familjen och så, sen kom Rikard och Markus och hämtade mig. Vi åkte och hämta upp Tina och Niklas, sen åka vi runt i cadillacen hela kvällen. Hade så otroligt kul!!! Jag och Tina fick världens cp fylla, minns inte sist jag var så där dyng och jag har aldrig sett Tina så där sne om ögonen nångång i hela mitt liv. Sjukt kul! Haha.

OTROLIGT kul dag och kväll vare!!

Mådde fakitkt mycket bra när jag vaknade upp på lördagen, och då var det bara att börja om med Tina igen. På kvällen blev det holmen och vi hade en massa kul igen :) Jag och frugan. Klockrent!

I morgon börjar vuxenlivet för mig. Börjar jobba kl 7 (suck!!) men det får väl gå.. Vill ha fredag nu så man får dricka morgan och öl igen =)

Nu orkar jag inte med det här nå mer, bilder från studenten finns på facebook!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: