Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tainted love

Sitter och lyssnar på Marilyn Manson nu, för ovanlighetens skull. Läste boken om han förra sommaren, verkligen värd att läsa! Skit bra =) Tror jag måste ta och läsa om den denna sommar med haha. Enda gånger jag läser är när jag är i Norge under sommrarna =)

Allt flöt på som det skulle idag på jobbet, hur skönt som helst! Var helt slut när jag kom hem, är ju lite förkyld så minsta lilla och jag blir helt slut. Skit jobbigt! Men måste jobba på så gott det går denna vecka, allt ska ju va så fint och prydligt till midsommar..

Känns som om att denna vecka kommer att gå fort trots allt. Ska jobba på nu så jag kan vara ledig på fredag.. Dagarna bara rinner iväg när man jobbar, skönt men ändå inte. Hinner ju inte direkt njuta av sommar vädret som äntligen har kommit. Men får väl göra det sen när jag har slutat jobba =)

Idag är det den längsta dagen på året, alltså det är ljust som längst idag. Imorn går vi mot mörkare tider igen, visst känns det sjukt deprimerande? Lite svårt att förstå.. Jag menar, sommaren har ju bara precis börjat!

Har så mycket att se fram emot i sommar, kan knappt bärga mig =)

Van Halen - Why can't this be love, mycket bra låt!

Nä, nu kallar sängen. Upp och hoppa imorn igen!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: