Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag kväll

Jobbet har gått fram och tillbaka denna vecka. När det ena går bra, går det andra skit. Men det har löst sig iaf.. Hoppas det går bättre nästa vecka.

När jag kom hem idag så märkte jag att bilen hade gått och hängt sig, typiskt. Förstår inte vad det är för fel heller. Tur att man har firma bil nu iaf som jag får åka i hur mycket jag vill =)

Har inte blivit nå mycket skrivet här på nån dag nu, har inte haft ork. Är så trött efter jobbet så det är sjukt! Så det blir mest sova och sova sen upp och hoppa på morgonen igen. Segt :P

-

Ett stort grattis till min gamla klasskammrat Christoffer och hans tjej Mimmi som fick en liten dotter inatt =) Hoppas ni får det bra tillsammans!

-

Annars då? Just nu känns det som om allt bara går emot en, det suger! Allt har bara krånglat och jävlats med mig den här veckan.. Har inge kraft eller ork till att göra nått.

Och nått som jag aldrig riktigt har gått ihop med är kärlek och känslor.. Det gör jag absolut inte nu heller. Förstår inte på mig själv.. Jag träffar jätte snälla och goa killar, men nä. Dom skiter jag i? Sen ska man falla för alla idioter. Inte för att jag är kär på nå vis, det undviker jag så gott det går. Men de finns ju dom som stannar kvar i huvet längre än vad man önskar. Varför ska det vara så svårt att glömma och förtränga? Skit saker är vad det är!!

Imorn kommer min vän morgan fram ur barskåpet igen. Om det blir nå mer alkohol intag under kvällen återstår att se.. Just nu känner jag inte för det iaf, verkar inte hända nått ändå så. Men nästa helg blire vintjärn, sen big lake run och efter det så är det power meet!! Sååå jag längtar. Längtar till nästa helg också, midsommar rocken brukar alltid bli lyckad =) Hoppas på bra väder bara.

Nu ska jag slänga mig på soffan ett tag, sen sova.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: