Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Finland!

Yeah, sart bär det av! Eller snart och snart, om tio timmar går båten haha =)

Ska börja göra mig klar nu och få i mig lite mat, sen skjutsar mamma mig till pappa. Ska hämta lite grejer där, sen ska jag gå vidare till skolan. Sen bär det av mot Stockholm =) Kuuuul!!

Ett tips på en skit bra låt: Andersson & Gibson - Moolit Lake. Den finns på youtube och spotify =) Riktigt bra!

Nä, här har jag inte tid att sitta. Nu ska jag slänga på mig ett ansikte (sminka mig) och packa klart.

Adios alla här hemma! Är hemma på onsdag igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Jovars, men nu har jag skickat mail till alla som jag kunde tänka vara intresserad att komma. får inte komma för mkt folk. Inte så stor lokal =)



Men sprid gärna ut det till alla, vetja.



Kram!