Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag igen

Och vart fan tog denna vecka vägen då? Det känns som om att det är måndag idag tycker jag..

Har återhämtat mig efter Finlands resan nu iaf. Var lite små seg igår.. Men det var faktiskt rätt skönt att vara tillbaka i skolan igen efter 3½ vecka. Efter skolan så vart det hem och prova student mössan =) Slänger upp en bild på den senare ikväll eller imån. Skit snygg är den såklart ;) Efter att jag hade gjort de så vart det till å vila ett tag, sen ut på en lång promenix, och sen tv tills jag somna. Idag vakna jag upp och såg solen skina in. Så härligt det är!! Äntligen är det ljust på morgonen när man går upp igen. Jag älskar solen! Känner mig så pigg nu.

Just nu sitter jag och tar en kopp kaffe, ska strax klä på mig sen bege mig till skolan och ha två lektioner. Sen kommer mamma å hämtar mig sen ska jag vara hemma hos henne över helgen som vanligt. Vad jag ska hitta på i helgen har jag ingen aning om. Har inte hört att det händer nå.. Ikväll blir det förmodligen lugnt iaf, imorgon tänkte jag kanske åka till valbo och köpa nya skor (det behövs) sen blir det väl till å kolla på bandyn och hoppas på att SAIK vinner så dom går vidare till SM final!

Och när man ändå är inne på SM final, så upptäckte jag här om dagen att jag befinner mig i Skelleftå på SM för unga maskinförare när Enhärjarna och TNE spelar på Rowdy's :/ Tråkigt.. Men jag åker faktiskt hellre på SM då och hejjar fram dom som ska tävla i klassen. Det blir ett minne för livet =) Och med min klass kan man bara inte ha tråkigt, haha. Dom är sjuk. På måndag ska vi grilla korv och dricka saft för att fira att vi har fått en ny grävmaskin, haha. Min klass är bäst =)

För övrigt så önskar jag att man kunna styra över sina känslor. Känner saker som jag absolut inte vill känna. Vill liksom bara skaka av mig, men det går inte.. Suck. Kanske är det bara vårkänslor som spökar? Förhoppningsvis.

Nä, nu ska jag göra mig klar och bege mig till skolan!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: