Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Gudmor

Usch så seg denna dag har varit.. Tycker att tiden har gått i snigelfart. Skolan var skit dryg idag, iaf dom sista timmarna. Vi gjorde mer eller mindre ingenting. Kan inte påstå att det inte finns något att göra, för det finns det. Men ingen ork eller lust när det har tok snöat ute idag och det har tagit på krafterna. Jag är så där, vädret påverkar mig väldigt mycket. Är det sol ute, så är det sol i mig med.

Jag och Kalle gjorde hur som helst service på två lastmaskiner.. Sen åkte vi runtrunt på plan bara och väntade på att vi skulle få sluta. När jag kom hem så slängde jag mig i sängen och drog igen gardinerna, vela inte se snön.

Trors denna mörka dag, så fanns det lite ljus med. Fick ett sms på förmiddan av Kia, hon frågade mig om jag vela bli gudmor åt hennes lilla son Joel =) Det kom som en chock, eftersom att hon och jag inte direkt umgås eller så med varann. Fast vi har känt varandra i många år nu.. Så klart vela jag bli gudmor åt lillen, vart så glad när hon frågade =) Motiveringen var: pålitlig, väldigt bra tjej och kunna inte tänka sig någon som skulle kunna vara bättre. Det värmde =) Ser fram emot att få vara en del av lill pojkens liv. I helgen ser det ut som om att jag ska åka in till gävle och hälsa på dom. Och onsdag nästa vecka ska jag följa med dom till prästen och fixa lite inför dopet som är i april =) Kika på dopklänningar osv.. Kul! =)

På fredag är det rajjrajj på Rowdy's, men har inte bestämt mig för om jag ska orka åka dit eller inte =P Ska ju upp tidigt på lördagen, sen ut på äventyr på lördag kväll så lär vara pigg då! Så om jag ska dit så blir jag nykter iaf. Vill att det ska bli lördag nuuuu, helst nyss. Först få träffa Kia och Joel, sen fest med Los Raggos. Kan inte bli mycket bättre! =)

Nej, nu ska jag äta lite mat. Korvstroganoff och ris står på menyn!
Tjing


Lille Joel :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Ja jag längtar jag också. Mycket roligt på gång. =)



Grattis till gudmorskapet!

2 Linda
skriven :

Tycker också att det är skönt att det inte är så "spännt" mellan oss nu. Vore jättemysigt att äta lite gott & dricka lite vin någon kväll :) Det vore jätte trevligt :) / Kraam!