Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Hur länge ska jag vänta här på dig?

Vilken jäkla träningsvärk jag har idag! Helt sjukt. Jag och lillebror var ut och skotta vid sjukhuset och polishuset igår, tog 2 timmar.. Går fort när man är två iallafall. Men så jobbigt det är, haha :P Det är ju inte direkt lite som ska skottas.. Men får pengar för det iaf =)

Idag då, vad ska man hitta på? Jo, ska byta om snart och gå ut och skotta här hemma. Suck :P Är så less på allt skottande nu! Sen laga mat, sen ivänta kvällen. Matchen mellan Saik och Västerås sänds på SVT24, så ska kolla på den. Sen är det en massa annat kul på tv ikväll. Så det blir en mys kväll för mig själv, som vanligt :P Börjar bli tråkigt att vara ensam hela tiden.. Har ingen ''bästa'' vän längre, en sånn som man umgicks med mer eller mindre varje dag, delade allt med, någon man verkligen kunna lita på. Och inte fasen har jag nån karl heller. Men de kan jag klara mig utan :P Dessvärre känns de som om att jag inte har nån vidare kontakt med mina vänner längre. Det är tråkigt! Och den vännen som betydde så otroligt mycket för mig har jag inte ens kontakt med längre..

Men det orkar jag inte lägga ned energi på längre.. Jag kan lika gärna vara ensam då =) Jag har ju min terrorist till katt här hemma iaf, haha =)

Nä, detta har jag inte tid med! Dags att dra på sig kläder och ta sig an snön!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: