Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Jag tror på kärleken..

.. eller så inte, det känns hopplöst nu =P

Idag har det varit en ganska så härlig dag. Vaknade upp och såg att solen sken, så det fick bli en kopp kaffe sen var jag ut och gick en timme. Skönt, men synd att det skulle bålsa så nå grönjävligt. När jag kom hem så tvättade jag och dona lite, sen vart det fika. Fick fingrarna ur arselet och fyllde på med spolarvätska i bilen med =) Haha. Sen vart det en dusch och göra sig klar. Sen vart det bio, Småstadsliv 3 =) Så jäkla bra film! Så jag skrattade, haha.
Och just nu väntar jag på att jag ska bli trött, så jag kan få gå och lägga mig. Skulle hämta bror hemma hos Westblommarna innan också, latmasken orkar inte gå därifrån.. (det tar ca 15 min att gå annars)

I måndags vart jag mer eller mindre överlycklig när jag kolla hur mycket jag hade på kontot. Det visade sig att jag hade 800 kr mer än vad jag trodde =) Det visade sig att det var matersättningen från förra årets praktik. Grattis typ! Det tog bara ett helt jäkla år innan man fick det. Men bättre sent än aldrig =) Det allra första jag gjorde var att beställa skinnjackan jag vela ha! Så nu väntar jag otåligt på att få hem den.

Denna helg då, vad ska man hitta på? Jag och Jennie tänkte åka till hedemora och våldgästa några där, men de blev inge av med det. Har hört rycktas om att det blir fest i helgen, men vet inte rikigt än om jag orkar med det. Inte om jag har råd heller. Visseligen har jag 400 kvar, och så fick jag 200 för jobbet jag gjorde i måndags kväll. Men de tänkte jag tanka för.. Och så gick det lite pengar på bion idag. Blää, hatar det här! Vill ha en massa pengar. Men har sparat undan pengar tills jag åker till Finland på måndag iaf, då tammejävlar ska jag kosta på mig en drink haha! Har aldrig druckigt en riktig drink förr faktiskt. Ser sjukt mycket fram emot den resan!

Dessutom ser jag fram emot den 27 mars, då blir det galajj med Los Raggos =) Skojj!

Nä, nu ska jag kika på lite tv med mammsen.
Tjingeling
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: