Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag igen

Suck, hatar måndagar, att vara nyvaken och se att det snöar ute!! Och det är inte lite det snöar heller. Fy tusan!

Har inga planer direkt för denna dag.. Det bli väl en nedrans massa snö skottning iaf. Hade tänkt att träna lite också så fort jag har vaknat till liv. Så ska väl ta mig nån kopp kaffe nu och sen sätta igång med det.. Skulle ha velat varit ut och tagit en promenad också, men det är inte speciellt lockande när man ser vädret ute.

Annars så känner jag för att göra en massa nytta idag. Jag skulle vela kasta ut alla grejer ur garaget och försöka få nån ordning där inne. Men innen det är klart så lär väl jag ha fryst till is. Får ta det i vår istället. Om det bli nån vår vill säga =P Kanske ska ta och städa mitt rum istället? Det skulle behövas. Och gå igenom min gaderob igen och kolla om jag hittar på min försvunna tröjja. Köpte den i höstas, använde det två gånger, la den i tvätten hemma hos mamma sen var den helt och hållet borta. Det har varit borta i flera månader nu! Fattar inte vart den kan ha tagit vägen. Har tvättmaskinen kanske ätit upp den? Haha =P Har letat precis överallt utan nån lycka. Men ska kolla en gång till i gaderoben. Då kanske man får lite ordning där inne också.

Om en vecka bär det av till Finland, satan va fort tiden går!! =) Och så kul det ska bli! Ser fram emot det som bara den.

Satt och läste om den där späckhuggaren och döda sin skötare på Seaworld nyss.. Och helt ärligt så tycker jag att hon får skylla sig själv. Om man stänger in ett sånnt stort VILT djur i en sånn där lite bassäng så är det inte konstigt att man ledsanar. Som sagt är det ett vilt djur, man kan lite leka med dom hur man vill. Herregud, dom tror ju att djuren är nå sorts leksaker. Hoppas att späckhuggaren släpps fri!

Nu ska jag dra på lite kaffe och läsa tidningen.
Ha en bra måndag alla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: