Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Måndag och migrän..

.. kan det bli mycket sämre än så? Dessutom är jag fortfarande sliten sen lördagen. Så ingen skola för mig idag.

Lördagen, ja.. Den började med att jag, mamma och Kalle åkte in till Kia och Joel i gävle. Kia och Kalle skulle åka och stor handla, så jag och mamma var barnvakt åt lilla Joel medans =) Det var väl mest för att jag skulle få spendera lite tid tillsammans med honom, eftersom det är han jag ska bli gudmor åt. Vilken liten sötplupp han är =) Så länge han inte skriker då allstå, haha. Det var ett tag där som han absolut inte vela göra nått annat än att skrika kändes det som. Och mamma sa att jag fick ta hand om det, så jag lär mig nått. Men till slut så tog mamma han ändå, och tammefan att hon får tyst på han på en gång =P Men sen började han igen, haha. Men han är söt ändå! =)

Kom hem ifrån gävle runt 15 tiden, usch så stressigt det blev då. Skulle vara i kng till kl 18, så det var bara att hoppa in i duschen och göra sig klar på en gång, tänkte jag. Men jag var så trött när jag kom hem så jag lära gå och lägga mig en halv timme. Att jag inte hade ätit nå under dagen gjorde inte att jag blev mindre trött precis. Efter att jag hade fått vila så var det full fart på mig. Tills jag hällde i mig en öl. Då vart det bara fel med sminkingen och allt, haha. Mer och mer stressad blev jag, hann bara slänga i mig en halv macka innan vi åkte.

Men var där i tid iaf, och efter ett tag släppte stressen och man kunna börja dricka lite smått igen. Kul att träffa alla medlemmar igen! Vi fick mat där med, grillat vildsvin, potatisgratäng, grillade (tror ja) rotfrukter, sallad och nå goda såser. Bland det bästa jag nånsin har ätit verkligen! Köttet var så nedrans gott!! Efter maten så hamnade man i paltkoma ett tag, men sen var man i full gång igen, och började hinka öl och en massa annat gott. Vi hade möte också, då utdelades det ryggmärken till dom som skulle bli fullvärdiga och halvt fullvärdiga medlemmar. Dom förtjänarde verkligen det! Förhoppnigsvis har jag gjort mig förtjänt av ett till hösten med =)

En riktigt trevlig kväll var det! Roligt folk, bra musik, god dricka och god stämning. Kom hem halv 5 på morgon, lagomt till mamma skulle sätta sig och äta frukost innan hon skulle åka och jobba, haha. Så jag åt lite frukost jag med, sen slockna jag som en sten. Och vaknade upp två timmar senare, skakade, mådde dåligt och hade en huvudvärk som hette duga. Fyfan, jag hade glömt bort hur jobbigt det är att vara bakis, haha. Men det vare värt tammefan!

Just nu sitter jag och lyssnar på Eddie Meduza, och kan knappt bärga mig tills det blir sommar och man får hitta på diverse roliga saker tillsammans med LR! Los Raggos då alltså, om ni inte förstod =P

Nu ska jag slänga mig i sängen och kika på Remember Me =)
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Fan va roligt vi ska ha! =)

2 Kenny
skriven :

Vi gjorde bara en liten marknadsundersökning för att se om det var värt att beställa hood-tröjor. Vi beställer 50st och av dem blev det 5st small och 10st medium. Något av de storlekarna bör väl du passa i. Lägger undan en av vardera så du får prova dem. Tröjorna kommer om ngn vecka.



Ja, det ska bli jävligt skoj med allt som är på gång. Extra roligt när vi har en stor bil att samlas i för att åka ut tillsammans på massa äventyr.