Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Politik?

Jag kan helt ärligt säga att jag inte förstår mig på politik för fem öre, haha. Och jag kan inte påstå att jag bryr mig heller. I år är det ju val, men jag vette tusan va jag ska rösta på. Mamma och pappa vill att jag ska rösta på socialdemokraterna, eftersom att de ska göra det. Men jag vet inte.. Det enda jag vet egentligen är att jag inte ska rösta på moderaterna, folkpartiet och kristdemokraterna. Det står faktiskt mest mellan sverigedemokraterna och centern nu.. Det kommer väl att sluta med att jag kör en ''oledoledoff'' om vad jag ska rösta på =)

Idag har det varit KANON väder! Åh så underbart det har varit. Helt klar blå himmel och plus grader. Det fick bli en promenad imorse, sen höll jag på lite ute på gården. Sen kolla jag på bandy och nu sitter jag här och glor bara. En lördag kväll.. Inte likt mig =P Känner absolut inte för att dricka eller nått heller. Men sammtidigt vill jag inte sitta hemma ikväll heller. Vart bjuden på fest i jäderfors, tänkte åka dit och va nykter men sen kom jag på att det inte alls brukar vara nå kul. Bland det värsta jag vet är att vara nykter bland en massa fulla personer. Pengarna som jag har tänker jag spara till Finland resan så hade inte haft råd att dricka denna helg heller.

På måndag bär det av! Så jag längtar =) Dessvärre fastnade ju över 50 fartyg på östersjön här om dagen, så får hoppas på att vi klarar oss för de.

Nu ska jag gå och slänga på mig lite smink och bege mig till ica med lillebror. Sen träffa Louise tror ja =)
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: