Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Skandal

SAIK förlora mot Bollnäs med 8-2 idag.. WTF!? Tror bestämt att SAIK inte har förlorat en match mot dom under hela serien.. Men nu när det är semifinal så ska dom göra det, såklart. Suck =P Menmen, nya tag på tisdag.

Dessvärre så befinner jag mig i Finland då, så kan inte se matchen.

Meeen så kul det ska bli att bege sig av till Finland då! Äntligen händer det nått skojj. Imorgon kl 15.00 rullar bilarna iväg från skolan, 20.10 åker färjan. Vi ska åka med Silja Line, men kommer inte ihåg vilken utav dom. Direkt när vi kommer på båten så ska vi äta buffé =) Göttans! Haha, nästan det jag ser mest fram emot. Sen blir det väl kanske nån öl efter det, men ska i säng tidigt eftersom att vi ska av båten typ runt 7 på morgonen och sen ska vi leta oss vidare till Lännen fabriken i Finland. GASH så jag ser fram emot det! Att få se stora brumbrum maskiner =) Det är livet för mig det. Haha =)

Sen går båten hem igen runt 21.00 på tisdag kväll om jag inte minns fel. Vad vi ska göra efter att vi har varit på Lännen fabriken tills båten går har jag ingen aning om. Haha, men det märks väl. Får väl yra runt i Finland bara =) Det blir buffé ingen när vi har klivit på, sen ska det drickas drinkar kan jag lova! Och öl förståss =) Det ska bli så kul!!

På onsdag vid lunch kommer vi hem igen. Då är man väl antagligen ganska så slut.. Men på torsdag är det dags för skola igen. Känns lite konstigt, med tanke på att jag har varit borta 3½ vecka från skolan. Så det känns lite drygt. Men kul att träffa alla igen.

Får se om jag hinner uppdatera nått imån innan jag drar. Men förmodligen inte..
Nu ska jag borsta gaddarna sen blir det film och söva!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: