Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Solsken

Igår var det en dåååålig dag. Och denna har inte varit ett dugg bättre hittills. ÅH så irriterad och förbannad jag blir. Det värsta är att jag inte ens orkar göra något åt det. Man når den där gränsen till slut då när man inte ens orkar bry sig längre. Men sammtidigt känns det som om att jag har en tickande bomb inom mig..

Men denna dag kanske kan bli bättre! Jag och mamma ska till stan snart och kika lite. Ska kolla på lite nya underkläder. Vafan pattarna växer ju som ogräs! Haha, nä men nästan =)

Sen mot kvällskvisten kommer det lite folk hem hit, vi ska grilla korv och dricka öl =) Ska bli trevligt! Det vart ju ingen studentkryssing för mig, och ingen SM final för SAIK heller så detta får bli som plåster på såren.. Får se vart bena leder en sen när vi har grillat klart.

Nu ska jag dricka kaffe med mamma.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: