Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vååår

Idag känns det nästan som om att våren är på väg. Och det är på tiden tycker jag!

Eftersom att det var så underbart väder imorse så vart det de vanliga, kaffe och en lång promenix. Sen när jag kom hem så stoppade jag i mig frukost sen var jag ut och skotta en massa snö på gården. Håller på å kastar över all snö på åkern, så vi slipper ha allt inne på gården. På det viset blir de vår snabbare för oss ;-) Haha. Ska snart ut och fortsätta med det så jag blir klar nångång.

Fick för ett tag sen ett sms om att min skinnjacka har kommit! :-) Ääääntligen. Ska åka och hämta den runt 18 tiden, mamma ska klippa mig och dona först. Har inte klippt mig sen september, topparna känns så torra nu så vill få bort ca 2-3 mm iaf. Typiskt denna årstid att håret blir torrt och trist. Men hade iaf tänkt att klippa mig en gång innan sommaren. Kanske blir en till klippning i april.. Brukar bara klippa mig 2-3 gånger om året, och endast 2-3 mm klipps av, haha. Jag vill ha mitt lååånga hår kvar ja! Äntligen har jag fått tillbaka det långa håret som jag en gång klöpp av mig av rent implus ryck. Trivdes inge bra alls i kort hår..

När jag är och hämtar jackan så ska jag passa på att köpa lite götta till ikväll också. Fick nämligen hem dokumentären om Eddie Meduza idag =) Så ska kolla på första delev av den, sen är det bandy. Edsbyn - Villa, avgörande om vilken som går vidare till semin. Så det blir nog en intressant match! Och dessutom är det Vampire diaries samtidtigt, så får väl blippa fram och tillbaka mellan dom. Haha, vilken nörd jag låter som.

Imorgon ska jag nog följa med bror och mamma till nått ställe, Emil skulle skotta av ett stall tak. Jag och mamma ska under tiden hälsa på mammas gamla häst's bror =) Mamma ser sjukt mycket fram emot det. Hästen hon hade förr var hennes allt, dessvärre lära hon göra sig av med den när Emil kom. Ungar, jobb, hus och häst gick inte ihop för henne. Och det förstår man ju. Så det ska bli kul att åka dit =)

Nä, här har man inte tid att sitta å slöa eller.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: