Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Äntligen!!

Igår vart det officiellt sommar i gävleborg =) Härligt!! Såå jag har väntat..

Har ju sovmorgon varje torsdag, men såklart vaknar jag 06:30 ändå.. Typiskt. Låg kvar och drog mig till kl 8 iaf =) Sen koka jag kaffe och fixade lite frukost, tog tidningen och satt mig ute på balkongen. Såå härligt det var =) Älskar att sitta och äta frukost ute i morgon solen!

-

Igår hjälpte jag Kalle i min klass att flytta lite saker från hans student lägenhet hem till axmar.. Det tog hela förmiddagen, sen åkte vi runt och fula oss i dumpern bara.. Vi stod ut med vandra en hel dag utan ett enda utbrott!! Helt fantastiskt, haha. Vi går varandra så fruktansvärt mycket på nerverna annars..

Träffade Emma och Malin en sväng på kvällen, sen låg jag bara inne och kolla på tv. Det var så tråkigt väder så..

-

Ska strax göra mig klar tänkte jag, sen vid 11 tiden ska jag gå och möta Kalle och så ska väl vi gå och äta.. Sen efter det har vi två lektioner, sen är denna skoldag slut igen.. Fan va fort tiden går! Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir väl en lång promenad iaf.

Imorgon har jag bara två lektioner också, som vanligt. Efter skolan tänkte jag åka till Linda och lämna hennes nyckel till lägenheten. Sen på kvällen blir det väl bara lugnt antar jag, ska ladda upp inför lördagen. Sa ju tidigare att det skulle bli lugnt i helgen, men sen kom Louise med en bättre idé! Raggar rally i Borlänge, så why not? Det blir jag, Louise, Emelie, Tina och Sofia som åker. Sofia ska köra så jag får ta nån öl =) Gött. Så vi blir väl där hela dagen och kvällen ser det ut som. Ska bli sjukt kul =)

Avslutar med några härliga sommar bilder =)

    





 

 

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: