Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ett helt år..

Idag är det ett helt år sen morfar dog. Det är så svårt att förstå..

Igår när jag gick och la mig runt 10 tiden kom jag på att vid den tiden förra året så ringde dom ifrån sjukhuset och sa att morfar förmodligen inte har många timmar kvar i livet.. Tårarna bara forsa ur mig i flera timmar igår innan jag lyckades somna till slut.

Gick upp en halv timme tidigare idag än vad jag brukar göra, kl 6.. Endast för att jag skulle få lite tid på mig att tänka på morfar innan det var dags att ta sig i kragen och göra sig klar och bege sig till skolan.

När klockan slog 06:25 i morse så var det mer eller mindre precis ett år sen han dog.. Det kändes i hela kroppen, det var som att allt bara stanna upp ett tag. Det känns så overkligt än..

Det går fortfarande inte en dag utan att jag tänker på honom. Vissa dagar är värre än andra.. Men för varje dag blir det lite lättare att gå vidare. Tiden läker alla sår, men ärren består..


 Min älskade morfar och min absolut bästa vän..
Saknar och älskar dig så fruktansvärt mycket!! <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: