Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fredag kväll

Var svin trött när jag gick upp imorse.. Och när man kommer till skolan så får man reda på att första lektionen är inställd, typiskt. Så fick sitta och vänta 1½ timme på nästa. Skrev ett CV och personligt brev då, sen fick jag sluta. Fick även reda på att jag fick VG på mitt nationella prov i svenska, kul =) 5 lärare hade läst det och tyckt att det var skit bra skrivet. Tyvärr var det lite kort bara, annars hade jag fått MVG. Men är nöjd som fan =)

Efter skolan har det inte hänt mycket. Slockna på soffan ett tag, sen har jag nog mest bara suttit här och glott. Tog en folkis och la ut bilderna från Kiruna på bdb, så ni som vill se dom kan kolla där. Dom kommer väl upp på facebook nån dag framöver med.

På tisdag är den en månad kvar tills jag tar studenten.. Så jag har alltså bara lite över en månad kvar av mitt liv i skolan. Det känns as knepigt.. Vafan, har ju gått i skolan i 12 år nu! Jag vet inget annat. Nu ska man börja jobba och jävlas med.. En annan får ju mycket ledighet ska ni se, ta studenten på fredag och börjar jobba på måndagen. Men det är rätt skönt det med.. Kommer att sakna min klass så enormt mycket sen, vi har så jäkla kul tillsammans!

Men det är ju som det är med de..

Imorn ska jag och Linda in till gävle och härja, skojj som fan ska de bli =) Länge sen man hitta på nå tillsammans med henne nu. Var ju några månader där som vi inte riktigt var sams med varandra, men det är glömmt nu. Vi börjar om på en ny kula. Vi har ju bara så jäkla kul tillsammans! =)

Nu ska jag glo på tv med mamma sen sova eller nått.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: