Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snart så

Om 5½ timme sitter jag på tåget till Kiruna. Spännande.

Har fått en Rammstein svacka nu, upptäcker ännu en gång att man lyssnar på dom för lite. Hela morgonen har låtarna Ich tu dir weh, Reise Reise, Mein Teil och Rammlied spelats. Mycket bra! Dom lär nog spelas en massa på tåget med =)

Har packat det mesta nu iaf, bara lite kvar. Väntar på att pappa ska komma och hämta mig nu så jag får åka hem till han och packa det sista. Sen kommer Jessica och hennes far och hämtar mig, efter det åker vi till Gävle och väntar på att de andra ska komma =) Fick reda på tidigare idag att ena läraren inte skulle med p.g.a rygg ont. Vafan då, han är ju den som håller reda på allt och ser till att allt går i rätt ordning haha. Så får se hur det går för oss nu.. Men det fixar nog sig =) Hur som helst så ska det bli sjukt kul.

Nä, här kan man inte sitta å glo. Får bli en kopp kaffe ute i solen nu =)
Ha det så bra alla så länge, kommer hem på torsdag igen =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: