Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Tisdag

Idag är det exakt en månda kvar att mitt liv i skolan. Helt sjukt!! Kan inte förstå det. I den här tiden om en månad är jag dyng full och har förhoppningsvis skit kul.

Kom nyss att tänka på att i den här tiden för en vecka sen satt jag med klassen i Kiruna och åt middag. Dagarna bara rinner iväg! Tänk om man bara kunna vrida tillbaka tiden, hade så kul med klassen förra veckan.. Skulle vela uppleva den veckan en gång till.

Idag har jag suttit och nött i en grävmaskin hela dagen. Måste väl göra det så man får kortet till sommaren.. Annars idag har det inte hänt mycket. Var ut och tog en lång promenad på kvällen bara. Tina ringde mig tidigare idag med, kul att höra hennes telefon röst igen :D Känns som om att det var 100 år sen sist. Vi kanske skulle hitta på nått i helgen, hoppas det :) Var så grymt länge sen vi hittade på nått tillsammans, om man bortser ifrån i lördags. Men det var ju inte planerat så..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga mig i sängen och kolla på tv ett tag innan det är dags att sova =)
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: