Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

Vart fan tog den här veckan vägen då? Imorn är det redan fredag. Skönt! =)

Resan till Kiruna gick precis som planerat, konstigt nog. Tåg resan dit och hem var rätt dryg, men det funka.. På vägen upp sov jag inte ett skit, så var ganska så nöjd när man fick krypa ned i en säng på hotellet sendare på kvällen.

Besöket i gruvan var mycket lärorikt, faktiskt. Fick reda på att dom spränger där nere mellan 1 och halv 2 på nätterna, det skulle tydligen låta ända upp till vårat hotell. Så jag och Jessica tänkte att vi skulle stanna uppa tills dess så vi fick höra det.. Men vi somnade typ en kvart innan, haha. Typiskt. Hade tagit mig nån grogg och öl innan vi gick och la oss, så jag vart lite små full. Vart nån grogg och öl på måndagen med. Igår också för den delen haha =)

Orkar inte skriva allt som hände där uppe, men det vart en mycket lyckad resa iaf. Man kan fan inte ha tråkigt med mig klass, dom är sjuk i huvet =) Haha.

Kom hem imorse, pappa kom och hämtade mig i gävle då. Var lagomt trött när jag kom hem, har sovit mer eller mindre hela dagen. Men tog mig i kragen till slut och var ut och gick, skönt. Just nu sitter jag här och lyssnar på Rammstein, och dricker en folkis =P

På lördag ska jag och Linda in till gävle på cruisingen =) Ska bli jäkligt kul. Vi ska äta nå gott här hemma innan, sen drar vi dit. Ser ut som om att det ska regna då, tråkigt nog. Men inte fan hindrar det oss från att ha kul eller!

Bilderna från resan kommer upp på bdb och facebook så småningom..
Nu ska jag dricka upp ölen sen gå och lägga mig.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: