Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

44..

.. dagar kvar tills min Tina kommer hem. Helt underbart! Jag längtar såå mycket.

Igår vart de inte många knop. På kvällen vare klubb möte, mycket vettigt vart sagt. Det lutar mot att det kanske blir en rock på nyår, inget är dock spikat ännu. Om de blir så så kommer jag med info så fort som möjligt =) 8 av 10 stycken sitter ju några dagar innan nyår och undrar vad som händer, så varför inte dra iväg på rock? Tror att det skulle bli mycket lyckat och jag hoppas att det blir av.

Slocknade kl 22 igår, var helt slut.

-

Jag och mamma inledde dagen med ett mega bråk. Tänk att vi inte kan vara sams en enda dag! Vi går varandra på nerverna hela tiden.. Det börjar bli riktigt jobbigt nu.

Tina ringde mig på morgon kvisten också, blir alltid lika glad av att höra hennes röst. Är så glad över att vi har lyckats hålla kontakten så bra trots att vi bor flera hundra mil ifrån varann. Vi pratar med varandra mer eller mindre varje dag, det känns bra =) Och snart kommer hon hem, jag kommer att bryta ihop av lycka haha.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Vela åka till stan med mamma men eftersom att vi blev osams så blev det inge. Tycker det är så tråkigt att gå runt där själv. Skulle dessutom behöva växla in alla små mynt så jag har råd med tatueringen, men tycker att det är så pinsamt att göra det själv då den där jävla automaten oftast ska hålla på och krångla haha. Gillar inte att stå själv och se dum ut =P Kanske kan dra med mig nån annan..

Nu ska jag slänga i en maskin tvätt och börja med maten. Köttbullar, potatis och gräddsås får det bli!

Denna blir det på armen snart =) :




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jesa
skriven :

låter kul med nyårsfest..

men moonshine har ju oxå nyårsfest..

lite synd att krocka med dem..

2 frun din
skriven :

fina flicka. jag skulle ha varit hemma hos dig nu hade jag kunnat växla dina pengar utan att du behöver skämmas. jag längtar så sjukt mycket till jag kommer hem så du anar inte! då är det du å jag. <3