Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Boys boys boys

God morgon =)

Sover som en kung nu mera, slocknar runt kl 23 på natten, och vaknar kl 9 på morgonen. Utan att vakna en enda gång där i mellan! Helt underbart. Känner mig så utvilad jämt..

Idag äre torsdag, ja.. Ska strax fixa lite kaffe, sen bestämma mig för vad jag ska ha för kläder på mig imorn och börja packa ned det som ska med hem till Linda. Sen ska jag till ica och handla lite, sen vänta och se om mamma var sugen på att åka till stan ikväll en sväng eller inte. Om de blir så så duschar jag när jag kommer hem och drar till Linda sen. Annars så skiter jag i stan, inge kul att åka själv, och så drar jag till Linda tidigare. Blir väl tv&mys där hemma innan vi går och lägger oss antar jag =)

Nä, kaffe vare ja! Sen fixa lite kläder..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: