Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 2

Min första kärlek.

Min första riktiga kärlek var Kenny. Vi började prata med varandra över internet och bestämde att vi skulle träffas.. Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv som då, när han skulle komma hem till mig! Haha. Vi åkte på rock i järbo, och det slutade med att han sov hemma hos mig. Sen träffades vi helgen efter det igen, han sov återligen hos mig då. Mina känslor för han växte snabbt med jag förstod inte riktigt i början att vi hade faktiskt påbörjat ett förhållande, jag var ju inte direkt den som var så mycket för kärlek och är fortfarande inte det. Men tiden gick och jag älskade honom mer än vad ord kan beskriva. Dock funkade förhållandet inte i längden tack vare att han bodde i Borlänge och jag här.. Vi kunna endast träffas på helgerna och till slut orkade han inte med det och gjorde slut. Har nog aldrig varit så förkrossad i hela mitt liv!
Men efter ca 3 veckor bestämde vi oss för att försöka igen. Det höll dock bara över sommaren.. Han gjorde slut med mig igen, denna gång för att hans känslor hade svalnat. Thats life tänkte jag, och började gå vidare. Jag kunna inte ligga hemma och va ledsen för en som inte vill ha mig längre. När jag väl hade gått vidare så kom det fram att han vela ha tillbaka mig. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag visste inte om jag vela eller inte. Efter ett par månader insåg jag att det vi hade var äkta, men det var då. Jag vela inte ha något förhållande.. Och så har det väl fortsatt sen dess. Det är 3 år sen vi träffades och 2 år sen det tog slut.. Jag har verkligen försökt att vara vän med honom men det har inte gått då han fortfarande har haft känslor kvar för mig. Men jag hoppas att vi en dag kan umgås som vanliga människor igen..

-

Just nu sitter jag hemma hos pappa och fixar lite. I natt blev det lite jobb, ett par timmar.. Blir nog så i natt med. Men innan dess så blire bara slapp =) Ska åka till ica efter att jag har varit här och handla lite götta.
I morgon smäller det, då åker groggen fram igen! Då ska det rockas loss må ni tro =)
Ska dit med Lisa, och förhoppningsvis Fredrik och Anna. Kommer att bli kanon!

Det var allt för idag det. Hade!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: