Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 3

Mina syskon.

Jag är mellan barnet i familjen, har en lillebror och en storebror. Storebror Emil är snart 22 år och lillebror Patrik fyller snart 16. Älskar dom båda till månen och tillbaka även fast de är en riktig böld i areslet på mig mer eller mindre hela tiden, iaf Patrik. Det många inte vet om är att jag har en lillebror till, Kristoffer. Dessvärre finns han inte bland oss.. Han skulle ha varit ett år äldre än Patrik. Ibland gör det väldigt ont i hjärtat att tänka på det, att jag har gått miste om en lillebror. Han dog vid födseln för er som undrar.. 

-

Var lite snö skottning i natt med. Kollade på ice road truckers som vanligt när jag kom hem, sen försökte jag att sova men det gick inge vidare. Klev iaf upp kl 9 för jag och mamma ska ned till stan en sväng strax och fixa lite.

Ikväll bär det av mot estraden och jag hoppas på att det kommer mycket roligt folk dit. Dessvärre är det ju inte så många som vill ge sig ut i detta väder, och det förstår jag =/ Snön bara vräker ned. Hoppas det tynar av till kvällen.

Ha en bra fredag alla! Det ska jag ha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: