Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 4

Det här åt jag idag.

Hittills har jag bara ätit lite chips och druckit julmust. Och just nu dricker jag kaffe.

-

Kvällen började hos Fredrik igår med Lisa och Sandra, sen åkte vi och hämta Tobbe innan vi drog till gävle. När vi kom dit så var det knappt en käft där. Och så förblev det, så jävla tråkigt =/ Många som inte vela dra sig ut i ovädret. Det var ju så att man nästan skämdes, jag menar, det var ju för tusan gubbar James Intveld him self som var där! Jaja. Jag hade kul som fan där iaf trots att vi var så några =) Och James var verkligen en fröjd för både ögon och öron. Satans snygg var han haha. Och hans röst, aahh. Den fick en att smälta! Och jag fick skaka hand med han också hihi. 

Efter att de hade spelat så drog vi till max och käka, sen skulle vi till bandets hotell för att ha efter fest. När vi kommer dit sover alla typ. Så Sandra fixa skjuts hem, dessvärre drog dom utan oss så vi vart kvar där. Helt jävla strandsatta på ett hotell! Ingen kunna hämta oss. Tills Hellman frivilligt kom, behövde inte ens fråga =) Så jävla snällt! Stackarn hade ju gått och lagt sig, och skulle upp och ploga om nån timme. Men ändå så kommer han och hämtar oss =) Guld värt för fan.

Idag är jag tröttare än vanligt. Har sovit ca 3 timmar per natt hela veckan, det känns i kroppen och knoppen. Drack knappt nå igår så jag är inte bakfull, men så jävla slut som människa. Trodde att jag skulle slippa skotta i natt, men nej då. Lillebror vägrar att ta de istället för mig. Less jag blir då! 

Ska försöka äta nå mat nu sen är det dags att börja städa och ha upp alla julstakar. Skulle egentligen på jul marknad i gammelstilla idag, men det vart tyvärr inge tack vare vädret. Synd, för det är så mysigt där! 

Jaja, dags att koka ihop mat.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: