Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 5

Min kärlek.

Hm, ja vafan ska man skriva under den rubriken? Just nu är min största kärlek min son och världens bästa katt - Nisse haha. För övrigt så får min familj och mina vänner all med kärlek =) Dom är de enda som betyder nått för mig.

-

Jobb i natt igen. Som tur var så hjälpte lillebror mig, annars hade jag dött. Så sjukt mycket snö! Så mycket snö som det är nu var det i februari tidigare i år, och nu är det bara november! Hur fan ska detta sluta då? Kommer ju bli mycket mer snö i denna vintern än förra.

Ska ut i natt igen och hålla på, men verkar inte komma lika mycket denna gång.

Nu är alla stakar uppe och jag har gjort jul fint inne på mitt rum. Det är så mysigt här hemma nu =) 

Ska äta lite mat nu sen göra mig klar och bege mig ut i snön igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: