Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 7

Orkar inte skriva om alla rubriker, tar endast de som är lite intressanta. 

Mina bästa vänner.

Mina bästa vänner är Tina, Louise och Fredrik. Tina är den som jag har känt längst och som jag står närmast.. Hon kan jag lita på i alla väder och jag älskar den kvinnan mer än vad ord kan beskriva. Louise har jag också känt i många år, och med henne har man aldrig tråkigt. Henne kan jag också lita på i alla väder, men står Tina lite närmre då vi har mer gemensamma intressen och är lite mer lik varann. Men är så tacksam över att jag har en sån knäpgöck som Louise till vän, hon lyser upp mina dagar =) Fredrik, ja vad ska man säga om han? Haha. Det är så skönt att ha en kill kompis utan att det ska komma en massa känslor och skit i mellan! Vi har känt varann i en massa år men det har ALDRIG hänt något mellan oss det kommer aldrig att göra det heller. Så, dom är mina bästa vänner och jag älskar dom till månen och tillbaka =)

-

Jobb som vanligt i natt, har en sån sjukt träningsverk idag haha. Ska väl ut i natt igen ser det ut som. Annars händer det inte mycket roligt i mitt liv nu. Vill att Tina ska komma hem nångång så det händer nå kul =)

Adios amigos!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: