Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 9

En perfekt helg för mig.

Power Big Meet, behöver jag säga mer? I goda vänners sällskap, otroligt mycket fina bilar, sol och bad, en massa alkohol, cp fyller och en massa härligt folk!! Det kan inte bli bättre än så.

-

Nack spärr AB! När jag skulle kliva upp i morse så knaka de till i nacken, och nu har jag inte kunnat röra den på hela dagen. Som tur är så ska de inte snöa ikväll så ska inte jobba nå, SKÖNT! Äntligen får jag gå och lägga mig i tid och sova en hel natt ostört. 

Om nacken är bättre imorn så funderar jag på att dra till valbo och shoppa en massa. Har fått så mycket pengar nu så =) Så ska köpa julklappar, kolla på nya skor och lite kläder. Har tjänat ihop 3400 i och med snön nu, sen är bror skyldig mig 1000 kr. Skulle ha varit iväg och växlat in mina små mynt också, var ju dit förra veckan men då funkade inte den där jävla saken, som vanligt!
Men får se hur nacken mår imorn.. Är jag så här då än så kan jag då inte köra bil :P

Vill så gärna göra nån nytta men så fort jag rör mig gör de piss ont, så irriterande.

Nä, nu blire tv igen och äta nått. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lucke
skriven :

Hejsan, vad händer? :P

2 Cissi
skriven :

Va gärna med i tävlingen på min blogg! :)

3 elmo
skriven :

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

4 Annica
skriven :

hoppas nacken är bättre :P

5 robin hood
skriven :

vad blirä för skoj att se på tv då? :)