Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Det pirrar i magen

.. när jag tänker på dig.

Så var snart denna tisdag över. Tänkte skriva måndag först, har ingen koll alls på dagarna längre! Har hur som helst städat rummet iaf, bytt sängkläder, tvättat en maskin och tagit reda på disken. Louise kom förbi en sväng och snacka lite skit också =) Sen har jag mest suttit här och glott, och framför tv'n. Det ska jag väl fortsätta med till jag somnar antar jag.. Händelserika dagar, va? It suck's

På torsdag är det den årliga halloween tillställningen på stan. Hank T Morris spelar som vanligt, så ska väl ner och titta på dom. Efter att jag har varit där så är det bara att åka hem och duscha och packa ihop lite saker och sen bege sig till Linda =) Ska sova där eftersom att bussen går kl 7 på fredag morgon (hur ska jag orka dra mig upp?) Har bestämt mig för att jag ska ha en öl frukost, vilket innebär macka+öl. Gött ska de bli! Länge sen man åt/drack en sådan frukost nu. Det ska bli sååå kul!!

På lördag ska jag försöka hitta på nå skojj med. Rock i Enviken om jag inte minns fel, dessutom låter det som om att det är några bilar som ska ut och rulla då. Så man kanske kan klämma in sig i nån.. Får se hur det blir =)

DET KAN GÄRNA FÅ BLI HELG NU!
Power Meet -08
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: