Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Det var..

.. åt helvete med tänderna. Det har det alltid varit och kommer alltid att vara =/ Det spelar ingen roll hur nog jag än är, jag har dåliga tänder och så är det bara tydligen.. Har ett hål, och två som är på väg att bli hål som ska borras nästa gång. Och som om att det inte vore nog, så har jag inflammation i tandköttet! Kul. 6 mm långt ned på det värsta stället.. Har förmodligen fått de efter att jag tog medicin i sommars, som gjorde att immunförsvaret inte funka som det ska. Och hur noga är man med tänderna under sommaren då? Som på power meet, stod och borsta tänderna dyng full liksom. Och så vidare. Därmed fick jag inflammationen. 

Så nu lär tandläkaren ned 6 mm i mitt tandkött och gräva. Fy fan alltså =/ Det ser jag inte alls fram emot. Men måste göra det nu innan det blir värre och innan jag lär börja betala fört. Går gratis detta år ut. 

Nu ska jag duscha och göra mig klar, sen äta lite och efter det bege mig till Linda.
Händer de nå kul så kan ni höra av er =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: