Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Idag fick jag äntligen träffa Kia och Joel igen. Joel har blivit så stor.. Har börjat gått utan att hålla i sig i nått eller nån. Go unge! Var ju dessutom hem till farfar idag och fick träffa han, Gertrud och farbror Stefan. Och pappsen så klart!

Tidigare idag kände jag inte för att festa. Sen ångrade jag mig och började höra mig för vad som händer.. Visst händer det saker, men inget jag har lust med. Linda var snäll och frågade om vi skulle ta en grogg tillsammans ikväll, skönt att nån märker att man är totalt nere nu och förstår en. Dessvärre tappade jag lusten för allt som har med alkohol att göra nu. Så jag skiter i det.. 

Skiter i denna kväll och går och lägger mig nu, är så jävla less på allt. 
Stänga av telefon helvete tänker jag också göra, för NEJ jag tänker inte skjuta nå fyllskallar ikväll.
God jävla natt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: