Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Fars dag

Var hem till pappsen en sväng med bröderna och fika, det var mysigt. Inte ofta vi är samlade på det viset längre.. Var väl bara kvar där en timme, sen hem och tröka vidare.

När jag kom hem så vela jag gå ut och gå, men tappade lusten rätt snabbt. Har i ca 1½ månad haft yrsel som bara den ibland, det börjar bli riktigt jobbigt nu. Jag kan inte vara ute bland folk utan att bli yr. Innan jag åkte till ica idag för att köpa blommor åt pappa så kände jag ingenting, men så fort jag kom till kassan så började det. Och sen dess har det hållt i sig. Ca en gång i veckan är det som om att nån slår mig i ansiktet, och så blir jag så yr så jag kan inte ens stå upp, skit äckligt. Kanske dagas att dra sig till doktorn? Är ju expert på att skjuta upp sånna saker..

Så nu sitter jag här och glor.. Vill inte alls bege mig ut och gå, men samtidigt kan jag inte sitta inne bara heller.. Jag blir inte riktigt klok på detta.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: